torsdag den 13. oktober 2011

Forandring fryder

Nogle gange imponeres jeg over, hvor store forandringer man kan lave med lidt stof. Se bare her;


For efterhånden mange år siden købte jeg denne store puf/kiste til at stå i stuen til opbevaring af børnenes legetøj, så jeg kan gemme det væk, når de kommer i seng. Da jeg købte den var den super flot... helt sort med sort betræk på låget. De sorte betræk blev hurtigt nusset, så jeg fandt en rest i gemmeren og lagde nyt betræk på. Med tiden er det sorte flet blevet mindre og mindre sort og mere og mere træls at kigge på. Derfor har jeg endnu engang været en tur i stofbunken. Og dette blev resultatet;


Utroligt hvad 1 meter bomuldslærred til 30 kr kan gøre. Det er blevet en hel del bedre, men nu går jeg rundt og tænker, at det vil være pænere i sort eller måske hvid. Indtil videre får den lov til at være grå og så må jeg se, hvad jeg finder på, næste gang jeg kommer forbi Stof og Stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar