fredag den 11. november 2011

Sidste chance

Det er ved at være sidste chance for min symaskine at vise, at den stadig godt kan sy uden at drille alt for meget. Efter planen skulle jeg gerne modtage min fine nye maskine i næste uge. Glæder mig som et lille barn til at komme i gang og nedbringe den store bunke med projekter.

I dag har jeg dog hygget mig med min gamle ven og fået taget hul på bunken af projekter. Det er blevet til denne fine buksedragt til tøsen.


Mønstret er fra Sy magasinet 09/2011

Jeg har brugt det fine bånd, som vi fik i pakken fra Laila i pakkelegen

Jeg har tilladt mig at lave en lille ændring i dragten. I stedet for at sy dragten sammen i den indvendige bensøm, har jeg lagt den 1 cm ind/op og sat trykknapper i.

Knapperne i det indvendige bensøm, bliver helt sikkert en dejlig detalje, når man nu har en lille krudtugle af et ble-barn, for så slipper vi jo for at tage tøjet helt af hende, når der skal laves et bletjeck/skift.

I det hele taget er det gået ret godt med projekterne i dag. Har fået klippet stof til hækletasken til Carina som vandt vores give away. Jeg har også klippet stof til en kjole til mig selv, som jeg gerne skulle blive færdig med inden næste lørdag, hvor der tages hul på julefrokosterne anno 2011. Sidst men ikke mindst blev jeg færdig med fødselsdagsgaven til min veninde. Den skal afleveres på søndag, men mon ikke I kan få den at se allerede i morgen (hun læser nemlig ikke med herinde).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar