onsdag den 28. december 2011

Nytårstanker og et lille sneak peak...

Året går hastigt på hæld og lige om lidt tager vi hul på endnu et år... og ih hvor jeg glæder mig til at komme igang med 2012. 2011 har været et fantastisk år, vi blev forældre for 2. gang og denne gang til vores dejlige lille Ronja´. Det har været en stor og fantastisk oplevelse, at få endnu et barn samt at opleve, hvordan Pelle har vokset med opgaven. Det er jo noget helt nyt at være 2 om at deles om vores opmærksomhed, men hold da op, hvor har han klaret det flot. Og det er skønt at se, hvor glade de 2 børn er for hinanden. Året 2011 har også budt på andre nye ting i mit liv... blandt andet har jeg stiftet bekendtskab med blogging og har lært både at blogge og ikke mindst at hækle.

2012 byder forhåbentligt på masser af nye oplevelser og udfordringer. Først og fremmest glæder jeg mig til at komme igang med at arbejde igen. 11 måneders fravær fra arbejdsmarkedet er for meget for mig, også selvom det har været en fantastisk grund til, at jeg har været væk.

Jeg har taget hul på forberedelserne, så jeg forhåbentlig bliver helt klar til at tage hul på arbejdet den 4. januar. Her er lige et lille sneak peak;


Hvad det bliver må I vente med at se til det nye år, når jeg er færdig med det ;-)

I ønskes hermed alle et godt nyåt. Håber at I får lukket og slukket godt for 2011 og startet 2012 med et ordentligt brag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar