søndag den 22. januar 2012

100 indlæg og en ny give away er sat igang

Så har vi nået 100 indlæg... wow... allerede... Da vi startede med at blogge i august måned havde vi ikke regnet med allerede at være oppe på 100 indlæg og ikke mindst allerede at have over 50 faste læsere. Vi må jo nok erkende, at vi er blevet helt bidt af at blogge og ikke mindst af at følge alle Jer andre og Jeres fantastiske og inspirerende blogs.

100 indlæg samt 50+ faste læsere skal da selvfølgelig fejres med endnu en give away.

Denne gang udlodder vi 2 krea bøger fyldt med ideer til foråret. Derudover vil der være en ekstra hemmelig gave med i pakken til den heldige vinder, som udtrækkes den 29. feb. kl. 20.00

Her ses ekspempler på nogle af ideerne, der findes i bøgerne.

Reglerne er som følger:

1 lod - skriv en kommentar + fast læser

2 lodder - skriv en kommentar + fast læser + link på egen blog (lån gerne billedet)

3 lodder - skriv en kommentar + fast læser + link på egen blog + lave et indlæg på egen blog om denne give away
 
Håber I vil lege med og ikke mindst fejre vores 100 indlæg
 
 

15 kommentarer:

  1. Tillykke med de 100 indlæg og mange faste læsere ;0)

    Jeg kan personligt godt skrive indlæg - men ikke noget der trækker faste læsere til... Så det er noget af en treat I har jer der ;0)
    Men synes også bare det er fantastisk at følge med i hvad alle andre laver - det kan holde en ganske godt beskæftiget!

    Jeg deltager med 1 lod...

    SvarSlet
  2. jeg vil gerne være med på 2 lodder
    mange hilsener Mona

    SvarSlet
  3. Hej
    Ja jeg vil da også gerne være med :o)
    Jeg er nu fast læser og har lagt et link på min blog www.sunshinehomedesign.blogspot.com
    Tillykke med de mange indlæg og faste læsere....
    Spændende blog :o)
    Knus fra Lilian

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Ællskeeeer hobbybøger! Især den med forårs og påskepynt ser spændende ud.

    SvarSlet
  5. Jeg må da lige se om jeg kan være heldig to gange i træk :-) Er mega glad for tasken jeg vandt sidst. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Tillykke med de mange faste læsere, - det er flot!

    SvarSlet
  6. Hej Piger...
    Jeg følger jeres blog, fordi I laver så mange spændende ting. Jeg bliver meget inspireret og derfor har jeg valgt at give dig en Liebster Blog award, som jeg håber du vil modtage. Den gives til bloggere som har under 200 følgere. Liebster er tysk og betyder elsket eller favorit. Hvis du tager imod den skal du gøre følgende

    Takke den du har fået den af (altså mig) på din blog

    Linke tilbage til min blog

    Finde 5 blogs som du vil give den videre til

    Give besked til de 5 du har valgt, ved at lægge en kommentar på deres blog

    Til sidst skal du placere din award på din blog

    Jeg håber I vil modtage awarden

    MVH Mette

    SvarSlet
  7. Elsker at de "gamle" kreative bøger..
    Er med på 1 lod.. :)

    Tanja
    ajnat.dk

    SvarSlet
  8. Ihh hvor hyggeligt!
    Jeg snupper 2 lodder :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Skøn præmie:-)
    Deltager med 1 lod:-)
    Linda, nezlein78@gmail.com

    SvarSlet
  10. 3 lodder i puljen herfra :-)

    Jeg har selv en Give Away på http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post14

    SvarSlet
  11. Jeg er helt klart med med 2 lodder

    Jeg har også gang i en giveaway hvis du sku komme forbi

    SvarSlet
  12. jeg nupper 2 lodder (:

    kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  13. Jeg skynder mig at smide 2 lodder i puljen og krydser fletningerne!

    SvarSlet