søndag den 29. januar 2012

En STOR taske

For noget tid siden, så jeg en super god ide i et blad, som jeg selvfølgelig hverken kan finde eller huske, hvad var for et, men nu har gjort ide til virkelighed.

Jeg har syet en meget stor taske:


Jeg har taget udgangspunkt i denne vejledning og så ellers bare forstørret op, så den passer til det min taske skal indeholde + lavet et par hanke.


Tasken skal indeholde min symaskine samt diverse tilbehør. Har altid syntes, at det er lidt bøvlet, når man lige skal have maskinen med sig, fordi man skal mødes med andre kreative sjæle eller ud og lave noget for familien m.m. Så da jeg så i et blad, at der var en, der havde lavet en taske til sin symaskine, så var jeg slet ikke i tvivl om, at det måtte jeg også have mig.


Er ikke i tvivl om, at jeg bliver glad for den... nu kan jeg bare tage maskinen under armen og så samtidig have alt det andet grej med uden at slæbe mig halvt ihjel med flere poser.


1 kommentar: