torsdag den 26. januar 2012

Jeg er blevet inspireret (advarsel; billedspam)

Jeg er så heldig og beæret at have en helt fantastisk kollega, som udover at være god til at håndtere de unge med særlige behov, som vi beskæftiger os med, så er han fantastisk med spraymaling, lærreder og disse her. Når han folder sine kreative evner ud, så kommer der blandt andet disse fantastiske billeder ud af hans arbejde;











Jeg er helt vild med hans flotte arbejde og udover at inspirere sine kollegaer, så er det også til stor inspiration for de unge. Pt. har han gang i et projekt med at lave 4 store billeder i samarbejde med de unge, som skal hænge inde i vores lokaler. Indtil videre har de fået lavet disse 2 lækre billeder færdig;



Jeg bliver som sagt meget inspireret af hans arbejde, men mine evner på dette områder rækker desværre ikke så langt, men derfor skal det jo alligevel afprøves. Derfor har jeg gang i et mindre projekt, hvor jeg har brugt spraymaling på lærred og så forsøger jeg mig med en af Trines mønstre. Pt. ser det sådan ud;


Er endnu ikke færdig, men ved ikke helt, hvad det er jeg synes der mangler... måske noget hvidt hist og pist?


1 kommentar:

  1. Hold da helt op. Han er bestemt ikke ueffen !
    Hammer godt laver.
    Hilsen Mona

    SvarSlet