mandag den 2. januar 2012

Nytårsfortsæt...

Hvert år går jeg og overvejer, om jeg overhovedet skal lave mig et nytårsfortsæt eller bare tage en dag af gangen uden noget egentligt mål,  men det er vel i bund og grund også en form for nytårsfortsæt. Derfor vil jeg i år endnu engang sætte ord på, hvad jeg vil arbejde på at 2012 skal bringe.

Mine kodeord for 2012 bliver;

Familie
Selvudvikling

Min familie som i 2011 blev udvidet med vores dejlige Ronja, skal nydes i fulde drag. Vi vil på ferie, væk fra hverdagens ræs og pligter.

Selvudvikling... efter 11 måneders fravær fra arbejdslivet, så glæder jeg mig til at komme igang igen. Jeg har et fantastisk inspirerende og udfordrende arbejde med nogle skønne unge mennesker og ikke mindst nogle fantastiske kollegaer... og så håber jeg for at 2012 bliver året, hvor jeg får mulighed for at udvikle lidt på mine kompetencer (måske et kursus eller noget efteruddannelse)

I fritiden skal selvudviklingen også i fokus... jeg håber nemlig på at dette bælte


til som ændrer farve og bliver til dette bælte


som er næste skridt på vejen til at nå mit første store mål


som er at få det sorte bælte i karate... der er lang vej endnu, men jeg har langt om længe fundet en sport, som passer til mit temperament og som jeg har kunnet holde interessen fast i.

Hvilke kodeord/nytårsfortsættere har du for 2012?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar