fredag den 20. januar 2012

Total win win situation

Er helt vild med alle de fine mønstre som Trine laver og som man efterhånden støder på alle mulige steder rundt omkring i blogland. Jeg har længe gået og tænkt på, at det er en af de ting jeg skal have mig sat ned og leget lidt med, men det er ikke rigtig blevet ved mere end tanken. Men så er det jo godt at man har et fantastisk arbejde, hvor der er masser af muligheder for at sidde og være kreativ sammen med de unge (aka en total win win situation). Derfor fik jeg endelig gjort noget ud af det den anden dag, da de unge sad og tegnede på krympeplast.


Resultatet blev dette hvide mønster med lidt farveklatter hist og pist... Pladen startede ud med at være str A4 og endte med at være omkring str A6 og er nu endt som nyt bogmærke i min godnatlæsnings bog.

Siden har jeg leget lidt mere med Trines fine mønstre... måske jeg viser lidt mere en anden dag :-)



3 kommentarer:

  1. You actually make it seem so easy with your presentation however I find this
    matter to be really something that I believe I would by no means understand.
    It kind of feels too complex and extremely broad for me.
    I'm taking a look forward to your subsequent post, I'll try to get the
    grasp of it!

    My blog post; Jackpot 6000

    SvarSlet
  2. I'm impressed, I must say. Seldom do I come across a blog that's both educative
    аnd entertaining, and let me tеll you,
    yоu have hіt thе nail on the head.
    The problem iѕ an issue that too few folκs are speaking intelligently about.
    Nοw i'm very happy I found this during my search for something relating to this.

    My web site; nummerupplysningen

    SvarSlet
  3. Unqueѕtiοnаblу bеlievе that which уou stated.
    Youг favorite justification ѕеemеd to be οn the net thе simρlest thing tо be awarе of.
    I ѕay to you, I cеrtаinly gеt annoyed while people cοnsider worries that
    thеy plaіnly ԁon't know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side effect , people could take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

    my weblog näsplastik

    SvarSlet