lørdag den 25. februar 2012

Forberedelser

Jeg går rundt og overvejer og forbereder mig. I morgen er der nemlig blogtræf, og jeg glæder mig. Har efterhånden styr på det jeg skal medbringe til brunchen, men kan ikke helt bestemme mig for, hvilket krea-projekt jeg skal pakke i kurven.


Skal jeg pakke et nyt strikkeprojekt, som jeg købte ind til, da jeg var ude ved Lotte og hente ekstra garn til mit Varmeværkprojekt, som jeg skulle lave om. Det kribler i fingrene for at prøve endnu et projekt og mon ikke, der er nogle strikkekyndige, som måske kan hjælpe mig, hvis jeg går i hårdknude?

Eller også skal jeg vælge det sikre og tage et hækleprojekt med. Har egentlig købt garn til en cardigan til Ronja, men overvejer om jeg skal vælge nogle andre farver og så bruge det indkøbte garn til en vest eller to... det kan jo være, at jeg kunne bestemme mig i morgen.

Er lidt i vildrede med hvilket projekt jeg skal tage med... Det ender nok med, at jeg tager begge med, så har jeg nemlig noget, hvis jeg går helt i hårdknude med et af projekterne.


3 kommentarer:

  1. Tag hele molevitten med, det ser spændende ud :-) Vi ses i morgen.

    SvarSlet
  2. Ja tag da begge dele med.
    Jeg har flere forskellige ting med, da jeg ikke lige ved hvad humøret har lyst til. Hellere have for meget med end sidde og mangle noget at lave ;-)
    Vi ses i morgen.

    SvarSlet
  3. Ja, tilslutter mig koret - ta' det hele med - spændende ser det ud!
    Vi ses i morgen :o)

    SvarSlet