tirsdag den 20. marts 2012

Hastværk

Det er navnet på dette projekt, som jeg gik i gang med, da Anne og jeg var til Blogtræf i Silkeborg. Navnet passer sikkert meget godt, når det er en erfaren strikker, som sidder bag pindene og hvor garnet nærmest selv flyder hen over pindene, men jeg er jo helt ny ud i dette område, så det går ikke så stærkt, samt min tid til at sætte mig og koncentrere mig om projektet er for tiden meget knap, men det går helt sikkert fremad og jeg bliver mere og mere fortrolig med de forskellige masker.


Indtil videre er jeg godt og vel halvvejs og jeg er ret fortrøstningsfuld... det tyder på, at det endelige resultat nok skall blive helt som jeg forventer og håber på.

Det der strikke-halløj er ikke så svært, som jeg havde regnet med... måske jeg skal drømme om et lidt større projekt næste gang.

2 kommentarer:

  1. Ser spændende ud - keep on going girl :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også det er vildt spændende og min iver for at se det endelige resultat gør, at jeg formår at holde gejsten oppe selvom det der med 2 pinde ikke helt er min favorit er nu mere til en hæklenål, men øvelse gør jo mester og jeg øver mig helt klart ;-)

      Slet