fredag den 30. marts 2012

Til en gammel veninde

Jeg har en "gammel" veninde. Det vil sige, at hun er ikke gammel af alder, men vi har været veninder i mange år. Vi ses desværre meget sjældent (sådan ender det jo ofte, når man bor langt fra hinanden og har gang i hver sit liv med arbejde, børn og studier).

Min kære veninde blev mor for første gang i efteråret. Hun blev mor til en dejlig lille dreng, som jo selvfølgelig ikke skal snydes for en lille ting. Derfor sendte jeg for noget tid en lille gave afsted til hende med disse fine sager.


Trøjen er fra denne bog (den på forsiden). Den hæklede butterfly er hæklet efter denne opskrift, eller det vil sige ikke helt (i dette indlæg kan du se mine ændringer). Og piraten er hæklet efter denne opskrift.

Jeg fik kort tid efter hun havde modtaget pakken, et rigtig fint brev tilbage, hvor hun bl.a. skriver;

"Trøjen bliver han så glad for om nogle måneder, butterflyen bliver et kæmpe hit når dobbelthagen er væk ;) og piraten er FANTASTISK! - Han kigger på den med store øjne som om han tænker: "øhh, hvem er du?"

Hvor er det bare skønt, når ens arbejde bliver værdsat og vel modtaget.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar