torsdag den 12. april 2012

Ind imellem alle projekterne i påsken hæklede jeg denne vest til Ronja. Jeg kunne ikke rigtig bestemme mig for, hvilke knapper der skulle i, men endte op med følgende;


Er blevet vildt tilfreds med de fine sommerfugleknapper. De giver lige det sidste til vesten. Ubeslutsomme mig har nu en gul og lilla sommerfugleknap i overskud. De kommer nu ikke til at ligge i skuffen særligt længe, da jeg har lovet vores niece at lave en vest magentil til hende, og hun er tilfældigvis meget glad for lilla :-)

Har prøvet at tage lidt billeder af Ronja med vesten på. Kan dog konstatere, at en pige på knap 1 år ikke er den nemmeste model. Hun hverken står stille eller kigger på en, når man gerne vil have hende til det.





Vesten klæder hende nu meget godt.


3 kommentarer:

  1. Det kan godt være hun ikke kan stå still... men skøn ser hun ud i den kønne vest... meget fin ide med sommerfugle...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak... det var vist også lidt utopisk at tro, at jeg kunne få en nysgerrig 1 årig pige til at stå stille til et lille fotoshoot... håber niecen kan stå stille når jeg engang får lavet en færdig til hende.

      Slet
  2. rigtig flot vest og rigtig dejlig pige

    SvarSlet