torsdag den 5. april 2012

Indkøb

I går var vi ude og handle lidt ind. Skulle egentlig bare have nogle små ting, men det endte vist med lidt mere end beregnet ;-)


Vi var egentlig taget ind til byen for at kæbe sandaler til Ronja. Nu kan hun nemlig gå helt selv, så med udsigt til konfirmation og sommer, så måtte jeg se om jeg ikke kun finde nogle fine pige sandaler og så gerne på tilbud. Jeg fandt disse fine og neutrale sølvsandaler fra ecco, som passer super til hendes lille fod.


Jeg skulle også lige ind i den lokale håndarbejdsbutik. Jeg manglede nemlig sytråd i hudfarve til mit dukkeprojelkt og så skulle jeg også have et par knapper til denne vest. Kunne ikke bestemme, da jeg stod i butikken, så endte med at købe 4 forskellige farver... men det er egentlig ikke nemmere at bestemme mig herhjemme... hvilke 2 sommerfugle synes du skal i vesten?

Det der med at gå ind bare for at købe et par små ting er ikke så nemt... jeg endte også med at få en broderiramme i posen og undertrådsholder, som jeg længe har sukket efter.


Da jeg ´"tilfældigvis" kom forbi garnbutikken, kiggede disse garnnøgler efter mig, så det endte også med at komme med hjem til fremtidige projekter, som skal have et touch af neon.


I Søstrene Grene spurgte knægten efter om vi skulle købe lærreder og maling for han vil så gerne male et billede til Farmor og en til Mormor. Det kunne jeg selvfølgelig ikke stå for, så der blev købt lidt forskellige materialer med hjem...


Han valgte selv disse fine farver maling. Nu har vi lidt til at starte ud med. Er spændt på, hvordan hans billeder bliver, når han kommer igang. Han er virkelig hooked på det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar