onsdag den 18. april 2012

Til niecen

Jeg havde lovet vores niece, at jeg ville lave en vest til hende magen til Ronjas. Jeg havde sat mig for, at jeg bare skulle være færdig med den inden Ronjas fødseldag, for hun skulle altså ikke vente en evighed på den. Så projektet har boet i min taske og er blevet taget frem ved en hver lejlighed og takket være ventetiden på skadestuen i fredags samt en hel lørdag siddende i sofaen med benene oppe. Så blev jeg færdig!

 Pige vest i sort acryl med lurex i str 4 år og fine sommerfulgeknapper i gul og lilla. Lige hvad min skønne niece på 4 år drømte om.

En betuttet, men helt klart nemmere model at fange et billede af.
Vesten faldt i god jord hos sin nye ejer, som var rigtig stolt af den, trods det lidt betuttede udtryk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar