søndag den 8. april 2012

Zpaghetti update #2

Det skrider frem af med tæppet, men av min arm siger jeg bare... det er da vildt hårdt. Jeg har sat mig for at den skal nå at blive færdig her i påsken, så jeg kæmper videre.


Tæppet er nu blevet så stort og uhandigt, at jeg er nødt til at sidde på gulvet med det og hækle i en lidt akavet stilling.


Spiralerne bliver virkelig fine og jeg er helt vildt med farverne og hvordan de ser ud sammen.


Jeg er kommet så langt, at jeg er sluppet op for den ene af farverne, så derfor bliver mine spiraler ikke større, så nu er det bare kanten. Jeg har endnu ikke besluttet mig for, hvordan den skal være. Skal den være smal eller bred, lige eller buet? Ja mulighederne er mange, men jeg finder nok ud af det efterhånden som jeg kommer igang med den.


6 kommentarer:

  1. Det bliver bare rigtig flot, det tæppe.
    Jeg har også gået og kigget på det zpaghetti garn - spændende muligheder det giver.
    sendte noget med posten til jer i mandags ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan helt klart anbefale at arbejde med zpaghetti garnet... det er sjovt og anderledes og man kan lave de mest fantastiske ting af det.

      Vi har modtaget pakken. Tusind tak for de fine sager... Der kommer et indlæg en af dagene.

      Slet
  2. Superflot - kan godt se, jeg bliver nødt til at prøve kræfter med det der zpaghetti...

    SvarSlet
    Svar
    1. Skynd dig at få fingrene i noget... det er fantastisk

      Slet
  3. Det ser da megafedt ud...hvil arme og hænder ind i mellem...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak... er også ret godt tilfreds med det... det er svært at huske at hvile arme og hænder, når man nu er ret så ivrig efter at blive færdig og tage den i brug. Det er altid spændende om det man har i hovedet bliver sådan i praksis

      Slet