lørdag den 5. maj 2012

Dårlig vane?

Jeg har en vane... om den er dårlig? Det afhænger nok af, hvem der skal vurdere det. Jeg synes den på en måde er ret fantastisk. Jeg er nemlig rigtig god til at få handlet ind til alle mulige kreativeprojekter. Der hvor vanen måske bliver lidt dårlig er, at jeg ikke altid får lavet alle mine projekter. Bunken med indkøbte og ufærdige projekter vokser ihvertfald i perioder med lynets hast.

 Mit seneste indkøb er disse fantastiske stoffer, som skal blive til en fødselsdagsgave til en veninde, som står mit hjerte meget nær.

Jeg har også lige fået købt mig en pakke strygestof af Anna. Det ser så smart ud, når hun laver små detaljer af det, så det er jeg altså også nødt til at prøve.

Måske jeg skulle få mig sat ved maskinen og lavet nogle af alle mine syprojekter?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar