fredag den 22. juni 2012

Den personlige gave

I dag bliver Janus (Annes kæreste) student. Janus er en god kammerat som har været en del af min mands liv siden folkeskolen og dermed en del af mit liv siden min mand og jeg begyndte at kærestes for 13 år siden. Jeg er vildt imponeret over ham og den bedrift han har gjort, så derfor har jeg besluttet at overraske ham med at stå klar med lykønskning, kram og en lille personlig gave i dag, når han kommer ud og skal have huen på.

Det har været lidt svært at finde ud af, hvad han skal have i dag, da han skal have en lidt større gave, når vi skal til Studenterfest om en uges tid, men jeg synes ikke, at jeg kan komme tomhændet i dag.  Den personlige gave indeholder:
En bunke små hæklede studenterhuer efter min DIY. Så er lidt af bordpynten da klar til den store fest.

Og så blev det til en "Studenter Baileys". Jeg ved, at Janus er rigtig glad for kaffe og Baileys. Så nu har han Baileys til aftenkaffen den næste stykke tid. Men jeg skulle jo have pakket den ind. Indpakningen blev denne lille Student hæklet, så den passer perfekt på flasken.

Et lille sjovt indslag herfra til Studenten. Er spændt på, hvad han siger til det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar