onsdag den 20. juni 2012

Klar? Parat? Go!

Så skyder vi langt om længe den Give away igang, som vi har lovet et stykke tid. Vi har nu rundet 200 indlæg og vi nærmer os de 100 faste læsere. Det er jo helt vildt! Vi er super glade for alle Jer faste læsere og Jeres søde og konstruktive kommentarer til alle de ting vi går og pusler med.

I samarbejde med Lotte Kjær udlodder vi et strikke kit til en heldig vinder. Strikke kittet er på et Rasta tørklæde som strikkes i det lækreste og mest vanedannende garn; Kabuto. Kabuto er fra Noro og er en blanding af 50% uld, 25% silke, 10% kashmir og 10% alpaka. Rasta strikkes udelukkende i retmasker, så også nybegyndere kan være med.


Vi lukker for deltagelse søndag d. 15. juli kl. 20.00 og offentliggør den heldige vinder mandag d. 16. juli.

Regler for deltagelse er:

1 lod - skriv en kommentar til dette indlæg
1 lod - være/blive fast læser
1 lod - linke/lave indlæg på egen blog om denne Give away

Altså kan man få helt op til 3 lodder. Husk at skrive Jeres email adresse, hvis I ikke har en blog og skriv antallet af lodder og hvad I har lodder for.

God fornøjelse.
Vi håber at rigtig mange af Jer gerne vil deltage.
 
PS: Pas på... Kabuto kan være meget vanedannende ;-)

20 kommentarer:

  1. Tusen takk: 3 lodd på meg :-)

    mail adr: plosella_38@live.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  3. jeg vil gerne være med med 1 lod:)

    SvarSlet
  4. Jeg napper da lige 2 lodder ;)

    SvarSlet
  5. 2 lodder til mig, tak :)
    Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  6. 2 lodder til mig :-) mvh Jette
    Og tak for deltagelsen i min GiveAWay :-)

    SvarSlet
  7. Er med på 1 lod:-)

    PS: Jeg har fundet en masse god inspiration på jeres blog, som jeg har haft gavn af!:-)

    SvarSlet
  8. min mail: zittamadsen@live.dk

    SvarSlet
  9. Hej, jeg snupper to lodder

    SvarSlet
  10. 2 lodder til mig, og så krydser jeg finger :0)

    SvarSlet
  11. Your game is on my blog,down there

    betikarauski@gmail.com
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    All the best

    Bernadett

    3 lodder

    SvarSlet
  12. Ej hvor fint! 2 lodder til mig, tak :)

    Kig også gerne ind til min lille give away her:
    http://kreativitaz.blogspot.dk/2012/06/en-spontan-give-away.html

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  13. 3 lodder til mig!

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  14. jeg er med med et lod og krydser fingre
    Viv

    SvarSlet
  15. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  16. Her er jeg med! Synes rigtig godt om Lotte Kjærs modeller. De er bare skønne.

    Er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 2 lodder. Kommentar og fast læser :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  18. Hvor ser det sjovt ud!
    Melder mig med 1 lod
    Mette
    Metchen@hotmail.com

    SvarSlet