tirsdag den 17. juli 2012

At tage tyren ved hornene

Er hvad jeg valgte at gøre i torsdags mens jeg ventede på, at Anne kom og hentede mig, så vi kunne komme nordpå og hygge med mændene. En lang køretur kræver et stykke håndarbejde mellem hænderne, gerne noget som man ikke skal tænke særligt meget over. Noget hvor man bare kan slå hjernen fra og lade hænderne gøre arbejdet helt af sig selv.

Jeg har efterhånden haft dette projekt til at ligge i kurven med ufærdige projekter, i en evighed. Jeg har ikke rigtigt følt, at jeg kunne komme videre og omvendt ved jeg godt med mig selv, at det bare handler om at komme ordentligt igang. I torsdags tog jeg mig endelig sammen.

 De lange køreture torsdag og fredag gjorde rigtig noget ved det, så nu er jeg kommet godt halvvejs med bullen og dermed snart færdig, så Ronja kan blive efterårslækker.

Det er ikke helt perfekt, men jeg er ok tilfreds og blevet en delt klogere, så hvem ved, måske jeg laver endnu en på et tidspunkt.

Med 3 ugers ferie tilbage og flere lange køreture på programmet, så skal jeg nok nå at blive færdig med den inden arbejdet kalder igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar