onsdag den 4. juli 2012

I svigermors gemmer

I min svigermors gemmer, er der fyldt med lækkerier af en hver slags. Det seneste jeg er faldet over, er nogle rigtig fine sæt sengetøj, som jeg er nødt til at klippe lidt i og forvandle til bl.a. børnetøj.
Super fint blomstret lilla sengetøj. Ser allerede Ronja for mig i en lille og lækker sommerkjole i dette print. Har fået 2 hele sæt af dette. Hvilket er mere end jeg har brug for.

Sødt hovedpudebetræk. Dette ved jeg endnu ikke, hvad skal forvandles til.

Skønt grønt dynebetræk. Skal også forvandles til børnetøj. Lidt detaljer på nye bukser til Pelle fx.

Har fået mere end hvad jeg selv skal bruge af både det lilla og af det grønne og det lyse pudebetræk ved jeg ikke, hvad jeg skal lave ud af, så hvis der er nogle af Jer andre, der er interesseret i noget af det, så send en mail og vi finder ud af noget.

1 kommentar:

  1. Hvor lækkert! Det er så fantastisk når man ind i mellem er rigtig heldig at finde noget i familiens gemmere:-)

    SvarSlet