søndag den 29. juli 2012

Til søndagskaffen

I dag har vi haft besøg af nogle gode venner og deres børn til frokost og eftermiddagskaffe. Dertil hører selvfølgelig lækker kage, så i morges mens der var ro i huset rørte jeg lige en portion Red velvet cupcakes sammen. Jeg har længe haft løst til at prøve disse famøse cupcakes, så jeg søgte lidt på nettet. Valget faldt på denne opskrift.

 Jeg synes godt nok at mængden af rød frugtfarve er noget voldsom, så´jeg holdte mig til 1 hel flaske, hvilket jeg synes gav en fin rød farve. I gemmerne fandt jeg nogle firkantede kageforme, som jeg har fundet i Netto.

 Masser af frosting.

Selvom jeg brugte mindre frugtfarve end opskriften, så har de færdigbagte kager stadig en super flot farve. Og de smagte helt fantastisk.

Har hørt en masse om, at man også kan bruge rødbeder til Red velvet cupcakes, så det må afprøves en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar