mandag den 20. august 2012

Endnu et brudepar...

Denne gang dog meget anderledes end det første brudepar jeg har hæklet. Denne gang er det nemlig blevet til et Zombie brudepar. De er hæklet til nogle helt særlige mennesker, som jeg træner karate sammen med. De er fantastiske, skøre, søde  og venlige mennesker, som har en forkærlighed for dødsmetal musik og zombiefilm, så da de blev gift for en månedstid siden, har jeg haft lyst til at hækle dette par til dem;

De er blevet super fine og creepy cute. Inspirationen til Zombie brudeparret har jeg fundet i denne bog Creepy cute Crochet.

Håber de falder i god jord og giver brede smil hos de  udvalgte modtagere... de har ihvertfald været sjove at hækle og modtagerne har været i mine tanker undervejs i hele projektet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar