fredag den 3. august 2012

Til en lille vovse

Pelle har et tøjdyr, som har været Peders (manden min og drengens far), da han var en lille dreng. Pelle har altid været vild med tøjdyr, men hvilket tøjdyr der er yndlingsdyret, det varierer meget. Lige nu er det dog Peders gamle hund. Pelle leger med dem, som om det er en far/mor og barn leg og har dem med i alt hvad han laver. Den anden aften ved spisebordet skulle hunden også have mad, men vi havde jo ikke noget "hundemad". Vi fik os en snak om, hvad hunde spiser og jeg lovede ham at lave nogle kødben til hunden.

Som lovet, så gjort;

Men kødben er jo ikke bare kødben. Den hvide var en tester, som umiddelbart blev godkendt, men farven duede altså ikke ifølge knægten. Han ville have både en gul, grøn og blå. Så mig igang igen. Den gule blev færdig, men den var åbenbart for lille. Så måtte jeg jo lave den grønne større. Den var bedre, men den skulle være endnu større. Den blå blev 100% godkendt både med farve og størrelse. En bestemt dreng, må man sige, men nu hvor jeg har lavet en masse størrelser, så er han vildt lykkelig og tilfreds med dem alle :-)

Når jeg lige får renskrevet mine noter, så kommer der en DIY og jeg skal også nok måle kødbenene, så I kan få en fornemmelse af, hvor store de egentlig er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar