lørdag den 13. oktober 2012

Jagten på den helt rigtige tekst...

På vores dør i entreen har jeg malet med tavlelak
 
Nu mangler jeg bare den helt rigtige tekst/statement/bolig poesi eller flere, som jeg skal have skrevet på døren. Jagten er gået ind og jeg har fundet lidt forskelligt her.
 
 Der er mange gode imellem, men der er ikke nogle dem, hvor jeg tænker... "Det skal da være den".
 
Har I nogle gode forslag? Så skriv venligst dit foreslag som kommentar under dette indlæg eller evt. et link til andre, som har brugt statements/bolig poesi.

4 kommentarer:

  1. "undskyld det roder, men vi bor her"
    Så det for mange år siden hos nogle bekendte, har været helt vild med det lige siden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Et super godt bud som helt klart vild passe til os/huset når vi har 2 små børn og en mand der ikke ser det samme rod som mig.
      Mvh Rikke

      Slet
  2. Vi havde på et tidspunkt, et skilt i baggangen, hvor der stod: HER ER IKKE ALTID SÅ RODET, SOM REGEL ER DET VÆRRE. God weekend.

    SvarSlet