fredag den 19. oktober 2012

Ta da :-)

Når man nu er så heldig at få strikkeassistence, så kan man jo hurtigt blive færdig. Så her kommer billeder af Pelles vildt lækre Robin Hood trøje. (advarsel billedspam)
 
 Har lavet trensen til en knap øverst i stolpelukningen, men ved ikke helt om ejg vil have en knap i. Synes den er meget sød sådan her.
 
 For at undgå en masse ender der skal hæftes har jeg lavet farveskift ved at spytsplejse garnet.
 
 Krydserne i siden har jeg valgt at lave i alle farverne og sat dem efter hinanden i tone skift. Synes det er en meget fin detaljge istedet for kun en farve til krydserne.
 
 Et stort stykke arbejde, men meget nem at gå til og super forståelig opskrift.
 
Jeg købte garn og opskrift her. Herover kan du se resterne. Den færdige trøje vejer 137 gr i str 6 år og jeg har 186 gr garn tilbage. Nu er spørgsmålet så om jeg skal lave endnu en Robin Hood trøje eller noget andet af mine rester... hmm... tænke tænke... nogle gode ideer?

2 kommentarer:

  1. Den er godtnok fin, sikke skønne farver, rigtig drenget er den

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Kunne ikke stå for den første gang jeg så den men var meget usikker på om jeg kunne finde ud af at lave den. Den var heldigvis nemmere end forventet og bedst af alt så synes knægten også om den.
      Mvh Rikke

      Slet