søndag den 9. december 2012

Årets adventskranse

I år har jeg lavet to forskellige adventskranse, jeg kunne ikke vælge, så måtte forsøge mig med begge ;)
 Den første blev på mit lagkagefad - selvfølgelig med husholdningsfilm under. 4 røde bloklys, med tal bundet omkring, pyntet med lidt kogler og gran.
Den anden blev nogle fine fyrfadsstager, som jeg ikke kunne stå for da jeg så dem for en måneds tid siden, syntes de var så fine, så de måtte også findes frem, igen blot pyntet med lidt gran og nogle kastanjer.

Begge er meget enkelte, men det er det jeg holder meget af - tror faktisk det er første år jeg ikke har den traditionelle grankrans med røde sløjfer og hvide lys ;)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogen fine "adventskranse"

    SvarSlet
  2. Mange tak :)
    Det gik lidt stærkt.. Kan mærke jeg mangler muligheden til bare lige at gå i skoven hos mine forældre efter masser af gran, mos, kogler osv. Sådan er det at være flyttet til den anden ende af landet ;) Jeg må tage revanche når vi kommer en tur hjem forbi her næste weekend :)

    SvarSlet