tirsdag den 11. december 2012

At leve uden et rør...

... er vist en umulighed lige for tiden. De er alle vegne og alle farver og afskygninger. De er syet i lækre tynde eller tykke stoffer med smukt print. De er hæklede eller strikkede i de lækreste farver og skønneste garner.
 
I går fik I langt om længe action pictures af mit selv tænke strik rør. I dag får i så et billede af endnu et rør. Denne gang er det Lottes variant af min ide. Jeg har jo tilladt mig at stjæle med arme og ben af et utal af de opskrifter jeg har strikket op for hende, da jeg lavede mit rør. Så da jeg var færdig med det skulle hun da se det, da jeg var ude efter garn til andre projekter.
 
Lottes udgave starter og slutter med mønster og har vedligeholdt hullerne i den ene side. Når man har det på (kun om halsen) laver det ligesom en slags harmonika effekt, så man kun ser mønstret, men når man tager det op om ørerne, ses hullerne og stykkerne med glatstrik tydeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar