torsdag den 27. december 2012

Det bragte glæde...

... at jeg valgte, at forkæle min veninde lidt ekstra, med en hjemmestrikket gave. Jeg valgte at strikke Lottes in and out poncho i armygrøn kabuto. Farven og ponchoen faldt heldigvis i min venindes smag.



Den samlede gave indeholdte altså ponchoen og et par lækre Tommy Karlson Ko øreringe. Begge dele blev modtaget med glædestårer både fordi det lige var hendes smag og at jeg havde skrevet et meget personligt julekort, hvori jeg forsøgte mig med at sætte ord på nogle af de følelser og tanker jeg har omkring vores venskab og hvad det betyder for mig. Ikke en helt nem sag, når jeg kan finde ordene der dækker. Jeg slog vist helt pusten ud af hende, men hvis det ikke er i julen man skal fortælle folk, hvor meget de betyder for en, så ved jeg ikke hvornår. En ting er helt sikkert; det skal gøres, mens vi har muligheden for det.
 
Har du fortalt dine nærmeste, hvad de betyder for dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar