onsdag den 19. december 2012

Julemarked Flensburg

Sidste weekend var vi en tur i Flensburg for at se deres julemarked, det var så hyggeligt :)

En af de mange fine gårde der var pyntet op..

Foran en blomster handler, der er bare en hel særlig stemning når nu der også lige ligger en smule sne, det giver lige julestemningen et nøk opad :) 

En rigtig fin garnbutik, mødte nok 3 af slagsen på vej gennem gågaden

Rote strasse, en super hyggelig gade, husk endelig også at gå derom, hvis I tager turen til Flensburg ;)

Lidt af markeds stemningen, her sælges der primært Glühwein, det kunne mærkes på humøret hos mange ;)

Det stakkels lille træ skal jo nødigt fryse her i den kolde tid..

På hjemturen kørte vi forbi Förde park, lige et par billeder derfra..
Æg i Real, åbenbart både kogt og farvet.. det har jeg aldrig set før, og ville nok heller ikke turde at købe dem, de ser mig nu lidt giftige ud...


Lidt af udsmykningen i Förde Park.

Vi fik fundet en rigtig god italiensk restaurent, hvir vi fik aftensmad, virkelig dejlig mad til MEGET fornuftige priser.. det skal vist gentages :)

Super hyggelig tur, regner med vi når det igen i denne uge, glemte lige at købe et par ting, da vi var der - så er det jo lækkert ikke at have så langt derned ;)

2 kommentarer:

  1. Du har fået billeder af ting, jeg ikke så, da jeg var der i fredags.
    Der var der ikke rigtigt mere sne, men det var stadig hyggeligt - især kunne jeg godt lide torvet, hvor det hele er tætpakket og duftene blander sig mellem nisser og andet julestads. :)

    Jeg så også en bod med værktøjerne! Desværre havde de ikke en sav, hvilket vi havde gættet, men det havde været oplagt, eftersom svigerfar ønsker en sav.
    Men hvor var værktøjerne flotte!

    Dejligt at se dine billeder :D

    SvarSlet
  2. Ja værktøjerne var så fine, dag havde de nogle flere at vælge i mellem på markedet i Hamburg :)

    Det var rigtig hyggeligt dernede, med hvor blev jeg overrasket over de farvede æg vi fandt i Real, de var da for mærkelige ;)

    Glædelig jul :)

    SvarSlet