tirsdag den 25. december 2012

Julens sysler

I år har jeg en dejlig lang juleferie (fra d. 19. dec og indtil 2. jan.). Vi har ikke så mange planer i juledagene, så jeg håber, at jeg kan få tid til at strikke lidt. Jeg har gang i flere projekter og endnu flere der ligger og venter på at jeg kommer igang.
 
Jeg strikker flere snoninger. Det første udkast blev ikke helt som forventet, så jeg er allerde igang igen, men denne gang med lidt rettelser i opskriften.
 
Jeg har også gang i et projekt, som jeg har haft inde i mit hoved i et stykke tid. Det er faktisk mit eget forsøg på at designe en trøje. Indtil videre går alt efter planen. Trøjen strikkes i 2 farver let lopi.
 
Jeg skal også lige have gang i et projekt til Ronja. Jeg har nemlig meldt mig til Farmorfabrikkens strikkeklub. Der skal strikkes en lækker cardigan med hætte og jeg har besluttet mig for at kaste mig ud i at strikke den i 2 nuancer.

Jeg håber, at jeg når alle projekterne for jeg har nemlig lige modtaget opskriften på en trøje, som Lotte har designet ud fra et billede jo tog for noget tid siden, men det må I vente med at se, når jeg kommer igang.
 
Hvilke sysler har I gang i denne jul?

2 kommentarer:

  1. Dine projekter lyder og ser spændende ud jeg selv har det hele kongerige på pindene som aller senest skal være færdig til marts gerne før

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er så smukt. Glæder mig til at se det når det er færdigt. Hvad angår mine egne projekter så er jeg spændt på hvor meget jeg når. Det projekt jeg helst vil nå er mit eget design forsøg, men det strikker jeg kun på hjemme når der er ro til fordybelse for det kræver en del hjernegymnastik at styre pinde og garn samt regne og skrive samtidig ;-)
      Mvh Rikke

      Slet