mandag den 10. december 2012

Tænk selv strik in action

Inden vinteren for alvor tog sit favntag i det danske land og spredte sit hvide vinterdække, strikkede jeg et halsrør til mig selv, som tog udgangspunkt i et mønster, jeg har strikket for Lotte et utal af gange. Røret kan du se her. Jeg lovede dog nogle action pictures og de kommer her;
 
 Røret er lavet smalt og langt. Den sidder løst om halsen, men alligevel fint til. Den har en længde, så den trækkes op og dække ørerne, hvis det nu er meget koldt.
 
 Den er strikket i den skønneste røde Lama Uld ½, så den passer perfekt til min nye vinterjakke
 
 
I år var nemlig året, hvor jeg blev nødt til at købe mig denne lækre marine blå vinterjakke med røde prikker fra Danefæ. Den sidder som en drøm og er bare vildt lækker. Jeg har nærmest boet i den, siden jeg har købt den.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar