onsdag den 30. januar 2013

Dåbsgave til den dejligste lille pige..

Jeg har endnu engang haft den store ære at stå fadder til en af mine allerkæreste veninders dejlig barn, denne gang var det Dagmar der skulle døbes.
Og til sådan en dåb hører der jo selvfølgelig en hjemmelavet dåbsgave, valget faldt på denne abe fra pralerier.

Denne gang er den lavet i to lilla/lyserøde farver.
Den blev givet sammen med H.C. Andersens samlede eventyr.
Begge gaverne blev rigtig godt modtaget, så er det jo ingen sag at give hjemmelavede gaver, når modtageren bliver glad :)

I skal da heller ikke snydes for et billede af mig med mit lækre fadder-barn :)
Dagmar er i en dåbskjole som hendes mormor har strikket, da hun skulle være være mormor for første gang, den er så flot og et virkelig stort stykke arbejde hende mormor har lavet.

2 kommentarer:

  1. Årh.. hvor er hun kær. Og sikke et arbejde mormor har stået for.

    Vores dåbskjole er en min farmor syede til min far da han blev døbt i 1949 - min yngste på snart ti er foreløbig den sidste der var i den, men mon ikke den skal bruges igen. Sjovt når ting har historie.

    Ha en rigtig dejlig dag.
    Kh Lise

    SvarSlet
  2. Det er en fantastisk kjole hun har fået lavet, rigtig sjovt med en personlig dåbskjole, med historie :)

    Også dejlig dag til dig :)
    Smil fra Anne

    SvarSlet