fredag den 18. januar 2013

Inspiration

For noget tid siden, da jeg sad i venteværelset på sygehuset og ventede på at komme ind ofg få en foreløbig status på mine knæproblemer, sad jeg og kiggede i en af de meget slidte kulørte blade og faldt over dette billede;

Med det samme så jeg for mig, hvor lækker denne model kunne være i en strikket udgave med ærmene strikket i en af de smukke varianter af Flowerbed. Jeg tog ud til Lotte og viste hende billedet. Hun har nu lavet en opskrift, som jeg skal afprøve...

 Jeg har selv fået lov til at vælge farver. Jeg har valgt Flowerbed i en grå/brun/orange variant og koksgrå Lama Uld. 
Jeg er kommet godt igang med den og det kører bare rundt og rundt, men der er stadig lang vej endnu, men jeg er slet ikke i tvivl om, at det er en ny yndlingstrøje, som lige så stille glider hen over pindene.

2 kommentarer:

  1. Glæder mig da helt vildt til at se den færdig. Ser så sende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også selv meget spændt på resultatet, men når det kommer til at virkeliggøre mine idéer så er Lotte fantastisk dygtig til at ramme plet.
      Mvh Rikke

      Slet