tirsdag den 19. februar 2013

For, hvad der efterhånden føles som en krig og en madpakke siden, lavede jeg dette indlæg. Okay... en måned er ikke en krig og en madpakke siden, men der er løbet meget vand i min krea-å siden jeg viste jeg starten på projektet. Det har lagt i bunken ved siden af mit yndlings kreahjørne i sofaen og grinet lidt af mig. En gang imellem har jeg haft det fremme og strikket et par omgange for så at lægge det væk igen.

 En omgang her og der bliver heldigvis lige så stille noget og nu er jeg blevet færdig med kroppen og fået samlet masker op i ærmekanten og startet på det første ærme.

Ærmerne skal strikkes i en skøn variant af Flowerbed garnet og med samme teknik, som denne cape/rør. Jeg er vildt spændt på resultatet og ikke mindst om min autiske hjerne, som higer efter symmetri, kan leve med at farverne nok ikke vil løbe helt ens på begge ærmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar