lørdag den 2. februar 2013

Forkælelse

I sidste weekend havde jeg fødselsdag. Det var en stille og rolig dag i selskab med mand og børn og vasketøjet (glæden ved at være voksen). Jeg har ikke fejret det endnu i selskab med familien, da det først bliver sammen med Pelle, når han har fødselsdag og 2 uger. 

Af manden har jeg fået nogle karatebøger ... eller jeg har ikke fået dem endnu, men de er bestilt gennem min træner, så jeg håber han får fat i dem. Af børnene fik jeg et par vedhæng til mine spinning øreringe, men desværre var vedhængene magen til nogle jeg allerede havde, så dem har jeg nu været ude og bytte. De blev byttet til disse lækre øreringe fra Pernille Corydon:


 Når nu jeg stod der og kiggede på alle de lækre smykker fra Pernille Corydon, så måtte jeg også bare have denne smukke ring med i købet, så det blev fødselsdagsgaven fra mig til mig :-)

Af min mor og hendes mand, min bror samt mine svigerforældre fik jeg penge, som skal ombyttes til et lækkert mega dot XL sengetæppe fra Hay, når jeg har besluttet mig for hvilken af alle de smukke farver jeg vil have.

For et halvt år siden fik jeg lov til at prøve kræfter med at være praktikvejleder for en pædagogstuderende. Det har været en fantastisk, lærerig, udviklende, krævende og tankevækkende oplevelse. Jeg har haft en dygtig og reflektiv studerende, som har taget godt imod mig som vejleder, stillet krav til mig og været åben over for, hvad jeg kunne tilbyde hende. Da hun havde sidste arbejdsdag og vejledning i tirsdags tog hun helt pippet fra mig, da hun gav mig følgende 2 par øreringe i afskedsgave;

 Lige min farve og stil. Er generalt bare til små hænge øreringe, der glimter :-)

Dette par er også virkelig smukke og har hængt i ørerne siden jeg fik dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar