lørdag den 16. februar 2013

Nyt projekt

Når nu et projekt er færdigt, så kan jeg jo godt tillade mig at lave forberedelser til det næste projekt. Jeg har en idé om, at garnresterne fra Pelles Robin Hood trøje, skal omdannes til en fin strikvest a la denne.  Den skal have den mørkeblå farve som ribkanter og bundfarve og så drømmer jeg om at lave dødningehoveder i et mix af de resterende farver. 

Jeg har lavet mig en lille strikkeprøve for at prøve at strikke dødningehovederne og ikke mindst få en lille fornemmelse af det med at styre flere farver garn på en gang, der har jeg nemlig ikke prøvet endnu.

Er vild med prøven, så nu er det vist bare at komme igang med vesten, når jeg lige er blevet færdig med 2 andre hængepartier. Inden jeg starter op på projektet så ville det da være rart med lidt fif til det, der flere farve strik, hvis du altså har nogle, som ville være gode at have i baghovedet, i håb om, at det lykkes i første omgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar