mandag den 1. april 2013

Status pt påske strik

Påsken er ved at være slut og jeg har nydt den i fulde drag sammen med min familie og mine strikkepinde. Lige før påsken viste jeg Jer mine påske strikkeprojekter. 4 i alt og status pt er 2 færdige projekter og 1 over halvvejs og 1 lige taget hul på.

 Vesten til Pelle er godt på vej. Jeg mangler en række dødningehoveder før der skal deles til for og bag. Indtil videre er jeg godt tilfreds med det og jeg er efterhånden mere og mere fortrolig med at styre flere tråde garn på en gang.

Jeg er med i Charlottes SIF om grafisk gobelin. Jeg har styr på mit diagram og har fået taget hul på projektet, men der er laaaaang vej endnu.

De 2 færdige strikkeprojekter, er 2 indlæg for sig selv, så dem må i vente på. De kommer de næste par dage, når jeg lige har fået taget billeder af dem.

2 kommentarer:

  1. det ser fint ud, er også med:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det er spændende at se, hvad der bliver lavet hos alle Jer andre, der også deltager i SIF. Selv er jeg spændt på om jeg kan finde ud af det. Jeg har dog på fornemmelsen at jeg måske har slået for stort brød op. Typisk mig :-)
      MVH Rikke

      Slet