fredag den 28. juni 2013

Zpagetti zpiral

Lige for tiden er der meget travlt på arbejde. De seneste uger har handlet om netværksmøder, slutevalueringer, pædagogisk weekend og forberedelse til næste uges koloni. Nu er der ved at være styr på det hele, men det har betydet at tiden til kreative sysler har været begrænset. 

Jeg er dog blevet færdig med mit zpagetti zpiral tæppe, som jeg har hæklet til Ronja. Den er hæklet efter denne DIY, dog med lidt ændringer, da jeg løb tør for den ene farve zpagetti.

En rigtig tøse udgave med lilla, orangerød, gul og cyclame med sort kant.


Den er blevet rigtig fin og er kommet op på værelset, hvor den ligger ved hendes seng og er dejlig blød at stige ned på fremfor sisaltæppet.

Lige nu ser jeg frem til en sjov men hård uge på koloni sammen med 32 fantastiske unge med særlige behov. Derefter står den på 3 ugers sommerferie sammen med min dejlige mand og børn, hvor der forhåbentlig bliver tid til at få styr på mit kreahjørne på kontoret samt at få afsluttet en masse igangværende projekter.

Har I også mindre kreatid ligge her før sommerferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar