mandag den 15. juli 2013

Ferie strikke status

Jeg kan ikke huske, hvornår bloggen har lagt stille så langt tid, men den står på ferie så tiden til at blogge bliver ikke prioriteret ret meget. I stedet står der familie og hygge tid på programmet.

Vi er næsten lige kommet hjem fra en fantastisk ferie i Sverige, hvor vi boede på en Ødegård i Småland sammmen med min mor og hendes mand, min bror og hans datter. Vi havde godt vejr og har nu masser af gode oplevelser med hjem i kufferten bl.a. 2 dage i Astrid Lindgrens verden. Selvom det er dyrt, kan vi helt klart anbefale at tage derhen. Det var alle pengene værd at opleve, hvor meget børnene fik ud af det.

De lange køreture har givet masser af tid til at strikke lidt på mine ufærdige projekter. Status er nu, at jeg næsten er færdig med vesten med dødningehovederne til Pelle. Jeg har strikket godt 45 cm på trøjen, jeg strikker for Lotte og det sidste projekt er stadig urørt. 

Der er stadig 2 ugers ferie tilbage, så mon ikke jeg når at blive færdig med 2 ud af 3 projekter?

Håber I nyder ferien. Får I også gjort noget ved de halvfærdige projekter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar