mandag den 19. august 2013

De sørgelige rester

Jeg havde efterhånden fået samlet mig en større mængde zpagetti rester. Hovedparten blev den anden dag forvandlet til dette tæppe.

Men da jeg er til orden og system, så fik jeg ikke brugt alle resterne til tæppet. Derfor skulle disse rester jo også bruges til noget.

Det gule blev til en skøn kurv, som man kan bruge som brødkurv.

De andre små rester blev til små kurve/krukker til nips ting. De blev pimpet med en lille kontrastfarve rundt i kanten.

Til sidst blev det til mine bordskånere til legekøkkenet. Og dermed blev alle resterne brugt.

De små kurve kan lige stå i den store kurv og bliver pt brugt som en lille arbejdsstation jeg kan finde frem, når der strikkes eller hækles.

2 kommentarer:

  1. Smart måde at få brugt resterne af zpagettien. Flotte kurve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er oftest det jeg synes der er den store kreative udfordring; at bruge resterne til noget pænt og funktionelt. Synes det er lykkedes meget godt denne gang.
      MVH Rikke

      Slet