fredag den 9. august 2013

Demo model

Jeg har forsøgt mig med at lave en trøje til Pelle. Jeg har været i gemmerne og finde noget af alt mit jersey. Jeg har mikset lidt orange, stribet og en rigtig drenge jersey med scootere.

 Det er blevet en demo model, da mønstret jeg har brugt godt kan tåle lidt tilrettelser, da Pelle er en meget smal dreng og så skal jeg vist øve mig lidt mere i det der med pipping af jersey og med ribkanter. Ærmekanterne er blevet fine, men halskanten er blevet lidt for vid.

 Den er lagt op med en orange strikning.

 Og der er lavet pippingkanter af jersey og orange stikninger ved raglan.

Pelle 5 år,  og har bare slet ikke tid til, at mor synes hun vil have billeder i hans nye trøje :-)

2 kommentarer:

  1. En flot trøje også en god ide at lave bluser på selvom man ikke har nok af det samme stof

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Den har længe været på tegnebrættet og nu skulle den altså afprøves. Det er en god måde at lave personlige trøjer på og samtidig få brugt noget af resterne.
      MVH Rikke

      Slet