fredag den 23. august 2013

Er der interesse for...

Jeg er vild med ideen om et blogtræf og har selv deltaget i et enkelt. Lysten til at deltage i flere er der helt bestemt, men indtil videre har det ikke været muligt for mig, da de enten afholdes et sted langt væk eller dem der afholdes indenfor en afstand, jeg gerne vil køre, ligger på tidspunkter, hvor det ikke har været muligt for mig at deltage.

Derfor leger jeg med tanken om selv at være vært for et blogtræf, men denne gang i det vestjyske. I første omgang tænker jeg, at jeg vil ligge bolig til. Det begrænser dog antallet af deltagere til 12 personer. 

Inden jeg går igang med den nærmere planlægning af dato m.m. så vil jeg lige stikke fingeren i jorden og lufte mine tanker her, for at høre om der er opbakning omkring et blogtræf. Har I tid og lyst til at deltage i et blogtræf her i Holstebro. Jeg tænker en lørdag eller søndag i november. Er der stor opbakning til det, så vil jeg selvfølgelig forsøge at finde et alternativt sted at være, hvor vi kan være flere end 12 personer.

Hvad siger I? Skal jeg arbejde videre på det?


9 kommentarer:

  1. Jeg er bestemt interesseret. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være så hyggeligt :-)
      MVH Rikke

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Synes det er en rigtig god ide! Håber du får det op at stå! :-D

    Der er liiidt langt til Holstebro fra Kolding, men hvem ved, om jeg kan overtales, hvis det bliver til noget ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er meget velkommen og en hyggelig dag fyldt med kreativitet og skønt selskab er jo altid en lang køretur værd ;-)
      MVH Rikke

      Slet
  4. Jeg vil også gerne komme, hvis det passer ind i kalenderen. God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt. Så må jeg se om jeg kan finde en dag, der passer :-)
      MVH Rikke

      Slet
  5. Jeg har aldrig været så heldig at være til blogtræf, simpelthen fordi jeg ikke har kunnet, eller at der har været så få pladser at jeg ikke nåede med på listen...
    Så jeg er klart for, håber det bliver til noget, og at jeg når at melde mig til inden alle pladser er taget :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må vist igang med planlægningen (og reservere en plads til dig)... om ikke andet så få fastsat en dato, så kan jeg altid finde ud af nærmere planlægning senere :-)
      MVH Rikke

      Slet