onsdag den 21. august 2013

Langt om længe

... blev jeg færdig med det seneste projekt for Lotte. Projektet har egentlig reddet mig lidt som en mare. Ikke fordi den har været svær at lave, den har bare taget langt tid at strikke. 
Det er en trøje strikket i den skønneste dueblå silk mohair på pind 4.

 Trøjen er strikket i et stykke, så der er et minimum af montering. Foran på trøjen er der strikket et let og luftigt mønster.

 Trøjen er monteret midt på ryggen. "rygstykkerne" er glatstrik.

Og så lidt action pics;


Selvom jeg har været lang tid om den og jeg har været træt af den mange gange undervejs, så er den blevet så fin og er virkelig let og lækker at have på.

Nu er den afleveret hos Lotte og jeg har fået garn med hjem til to andre projekter, men dem må I høre om en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar