onsdag den 18. september 2013

Colour blocking strik

Fik i går afleveret det seneste projekt til Lotte. Trøjen jeg har strikket denne gang er en videreudvikling af denne, som jeg tidligere har strikket. 

 Jeg fik selv lov til at vælge farve til projektet, men da jeg ikke kunne bestemme mig, fik jeg ideen om at lave den i to farver. Er helt vild med det udtryk det tilfører trøjen, at den er 2-farvet.

 Modellen hedder Mellemværk og skal med til Fanø Strikkefestival denne weekend. Den har fået et længere glatstykke.


Og halsen er har fået en glat "krave". Er helt vild med den struktur som teknikken Knit-one-below giver. (Ups, der kom lige en kamera snor med på billedet)

 Trøjen er strikket i det lækre Kabuto fine og er let og lækker at have på og så sidder den fantastisk.



Som mange andre af Lottes modeller, har denne flere anvendelsesmuligheder og kan tages omvendt på.


2 kommentarer:

  1. Top laber trøje... Kunne du ikke medbringe den til Blog Træf også? Jeg gad godt mærke og lurer den...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg skal nok sørge for at have den hjemme til Blogtræf ;-)
      MVH Rikke

      Slet