onsdag den 4. september 2013

Fornyet opmærksomhed

I starten af sommeren fik jeg et pludseligt indfald om at rydde op i alt mit bomuldsgarn. Jeg fik mig et stort chok over, hvor mange nøgler og farver, der egentligt var (se bare her), så de blev sorteret og beslutningen om at lave et tæppe i alle farverne blev taget. 

Jeg fik taget hul på projektet, men det måtte hurtigt vige opmærksomheden til fordel for mange andre projekter, men nu er det igen taget op af kurven og der bliver af og til tilføjet en ny farve. Det tager tid, men jeg er sikker på, at jeg nok skal blive færdig engang, for det er det perfekte kreaprojekt til aftener, hvor jeg hovedet bare har brug for at lade tankerne flyde.

Har du også sådan et projekt, hvor hænderne kan arbejde uden at have hovedet med i det?

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint tæppe, som du har gang i.

    Jeg har gang i Arne & Carlos' primulatæppe, og jeg kan hækle blomsterne udenad. Det, som kræver mest opmærksomhed er at bestemme farverne til hver blomst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Jeg har set dit flotte primulatæppe på bloggen og er helt vild med det. Jeg drømmer om at lave flere tæpper og primaletæppet er en af dem, der står på ønske/to-do listen, men dette tæppe skal vist lige være færdig først ;-)
      MVH Rikke

      Slet