torsdag den 12. september 2013

Skyer og neon

I går havde jeg en omsorgsdag, som blev brugt på at være til forældrespisning i børnehaven og ikke mindst at yde lidt omsorg for mig selv, symaskinen og den bunke af projekter jeg gjorde forberedelser til for over en måned siden.

 I samarbejde med symaskinen og overlockeren fik jeg fremtryllet denne kjole. Kjolen er tegnet af efter denne, som jeg har købt af dygtige Anna.

 Den er syet op i en lækker blommefarvet jersey med hvide skyer og så er der tilføjet neongul satin kantbånd i ærme og hals.

 Nederst er kjolen også lagt op med neon satin kantbånd. Jeg har længe haft planer om at prøve, at tegne kjolen af og sy den op i jersey. Er godt tilfreds med resulatet selvom der er plads til forbedringer.

 Ronja er vild med kjolen og ville have den på i vuggestue i dag. 

Hun var dog knap så vild med at agere fotomodel, men kjolen sidder fint på hende og skal helt sikkert syes op i flere udgaver.

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med den kjole! Det er et rigtig fedt stof, og det ser rigtig godt ud med neonkanten! LOVE IT!

    Modellen er også sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg er også vild med begge modeller, men det er vist kun den ene af dem, der skal laves flere af ;-)
      MVH Rikke

      Slet
  2. Hej Rikke

    Super fin kjole, tak for din deltagelse på min giveaway.... Det med facebook skulle være ordnet nu! Så det ville glæde mog helt vildt, om du ville "like" nu..... Du finder link iteksten på indlægget!

    Tak

    Kh camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg har ordnet det med facebook :-)
      MVH Rikke

      Slet