torsdag den 28. november 2013

At nå det...

... man lover, kan nogle gange være svært, når hverdagen går stærkt og man føler, at tiden forsvinder imellem hænderne på en... især krea-tiden. Men jeg havde lovet at lave en julesæk til karateklubbens børnehold.

Jeg vidste, at jeg havde denne sæk til at ligge i stofbunken. Jeg havde fået den med hjem, da Anne og jeg var til vores første blogtræf i Silkeborg, og ikke rigtig vidst hvad jeg skulle gøre med den. Da jeg sagde ja til at lave en julesæk til klubben, vidste jeg at tiden var knap og derfor ville jeg bruge denne. Planerne om dekoration på sækken var at lave klubmærket magen til vores klubpuder og så give den nissehue på.

Det blev tiden ikke til, så jeg måtte finde på en anden og lidt hurtigere løsningen. Juletræet blev pillet af og jeg tegnede prikker på sækken.

Prikkerne skille udgøre punkter, som jeg skulle bruge til et simpelt korsstings broderi.

Resultatet blev et hurtigt broderi med klubnavn og ordet jul.

Efter jul tager jeg sækken med hjem og laver klubmærket, som var min oprindelige plan, på den anden side af sækken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar