fredag den 17. januar 2014

Heste kager

Jeg har igen været igang med kage bagningen :o)

Denne gang var det to bestillinger på et par fødselsdagskager, og temaet skulle være 'noget med hest'.

Først brugte jeg et par aftener på at forberede pynten:

En brun hest til den ene kage, og en hvid til den anden, derudover skulle der lige laves et par ekstra blomster :) - alt sammen lavet i fondant efter Julia's opskrift.

Her er så de færdige resultater:

Det er endnu engang chokolade bunde, lagt sammen med toblerone creme og hindbær mousse, den kombination bliver jeg bare ikke træt af ;o)
Kagerne er smurt op med chokolade ganache, pyntet med royal icing og fondant blomster.
Det er miniguldbarrer fra Toms der står op langs kanten, holdt sammen af et lilla bånd :o)

De bragte stor lykke der hvor de kom frem - heldigvis... Var lidt nervøs da det var det var første gang jeg skulle lave kage på bestilling til nogle jeg ikke kendte så godt :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar