tirsdag den 8. april 2014

En gave til J...

Synes jeg er håbløst bagud med blog indlæg pt... men jeg er nok ikke den eneste, der kan føle sådan. Missionen er dog at få indhentet det forsømte. Og jeg starter op med det samme.

I midten af marts var vi inviteret til nevøens 13 års fødselsdag. Og hvad giver man så en teenager? Penge er jo altid noget de kan bruge, men det er bare så kedeligt at komme med en kuvert med lidt penge i, så sammen med gik jeg på rov i kasserne med stof og klippede nogle cirkler.

Cirklerne blev forvandlet til en earpod pouch, som han kan hænge på sin taske. I den kom vi lidt kontanter og et skrabelod. Så var lykken gjort hos nevøen.

Det hele blev pakket ind i en fin gavepose fra Søstrene Grene, pyntet med et J i maskingtape.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak. Den faldt heldigvis i god jord hos nevøen. Han er altid så taknemmelig og kommer endda selv og spørger om jeg vil lave noget til ham engang imellem.
      MVH Rikke

      Slet
  2. Hvor er det en fin idé, så penge gaven ikke bliver så kedelig :)
    Jeg kender også alt for godt det med at være bagud på indlæg :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det er lidt sjovt, at de ikke altid kommer i en kuvert. Det er desværre ikke altid jeg finder på det rette tids nok til at jeg når at lave det.
      MVH Rikke

      Slet