tirsdag den 29. april 2014

Et øje

Tilbage i august sidste år, lavede jeg en kalkpose til klatring til vores nevø. Samme dag, som jeg havde lagt billedet på facebook blev jeg spurgt af en af mine tidligere studiekammerater om jeg kunne lave en til en fælles bekendt. Da jeg synes det var sjovt at lave den første monster kalkpose, sagde jeg straks ja.

Jeg var egentlig blevet spurgt om jeg ville lave en magen til den første jeg havde lavet, men hurtigt blev vi enig om blot at holde fast i farverne, og så fik jeg ellers kunstnerisk frihed. Dermed kom et et-øjet monster til verden. Den faldt heldigvis i modtagerens smag :-)

Jeg lovede Jer en DIY på disse kalkposer og lige nu er jeg ved at lægge sidste hånd på den, så med meget forsinkelse vil jeg nu garantere, at den kommer på bloggen i løbet af denne uge.


4 kommentarer:

  1. Smiler - hvor er den herlig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Blev også selv helt vild med den, faktisk så meget at jeg overvejer, at lave en lignende til mig selv, da jeg klatrer en del på mit arbejde.
      MVH Rikke

      Slet
  2. hvor er den fantastisk :) min mand og hans klatrevenner vil elske sådan en. Den udgave jeg har lavet er knap så humoristisk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D Man kan aldrig få for mange kalkposer, så måske du skulle lave en mere, men pas på det kan gribe om sig... både fordi de andre også vil have, men også fordi det er sjovt at sidde og udtænke nye variationer.
      MVH Rikke

      Slet